Zlaté hodinky Hublot, ktoré vytvoril v roku 1980 Carlo Crocco, hodinky s prvým prírodným čiernym gumovým náramkom, ktorý sa pri výrobe hodiniek dovtedy nepoužil, sa stali inšpiráciou mnohých výrobcov hodiniek a získali tak celosvetový úspech a slávu. Názov Hublot vo francúzštine znamená „okrúhle okienko v lodnej kajute“. Už názov nám naznačuje, že spojenie firmy Hublot a mora je jasne viditeľné.
Tvorca zlatého Hublota vyrástol v talianskej rodine hodinárov. Bolo to okolo roku 1967, keď navrhol prvé hodinky. V roku 1980 založil svoju vlastnú spoločnosť „MDM Ženeva“, a jeho cieľom bolo vytvoriť hodinky, ktoré by boli populárne a vyhľadávané po celom svete. Usiloval sa navrhnúť hodinky so športovým štýlom, ale elegantné a módne. Po troch rokoch húževnatého vývoja vytvoril veľmi elegantné športové hodinky s mimoriadne citlivými vybranými materiálmi. Tieto hodinky boli skutočným majstrovským dielom: boli to prvé hodinky na svete, ktoré mali prirodzený kaučukový remienok. Tento materiál bol nielen unikátny, ale ponúkol neporovnateľnú úroveň komfortu a okamžite sa prispôsobil vlastnému zápästiu.
Na významnom veľtrhu hodiniek Baselworld v roku 1980 nové Hublot hodinky nemali veľkú odozvu, ale netrvalo dlho a netradičné a originálne zlaté hodinky s gumovým pásikom, sa stali veľmi populárne medzi kráľovskými rodinami a celebritami. Do roku 1993 si tieto hodinky si získali priazeň princa Alberta z Monaka, Giorgia Armaniho, Eltona Johna alebo Candice Bergena. V deväťdesiatych rokoch minulého storočia veľké množstvo konkurentov spoločnosti Hublot začalo ponúkať gumové remienky.
V roku 2004, keď popularita spoločnosti Hublot klesla, Jean-Clade Biver prevzal vedúcu pozíciu generálneho riaditeľa spoločnosti Hublot. Biver okamžite otriasol zbierkou Hublota so zavedením hodiniek „Veľkého tresku“ v Bazileji v apríli 2005. Model „Veľký tresk“, podobne ako pôvodný Hublot, vyvolal nadšenie medzi návštevníkmi v Bazileji. Hodinky boli veľkým prínosom na trhu a získali mnohé ocenenia.